3 april, 2016
av Åsa
Inga kommentarer

Att röra på sig

Hela vintern och våren har jag gått på Core på Friskis&Svettis. Mycket bra för musklerna som håller upp kroppen. Utöver det har jag försökt att hitta något annat. Testar yoga genom YouTube, gör övningar efter egen lista och lite annat. … Fortsätt läsa

19 juli, 2015
av Åsa
Inga kommentarer

Hembygden

Jag behöver inte anstränga mig mycket för att nå detta vackra. 4 km cykling (självklart har jag hjälm på huvudet) och havet finns där.