Det här är paprika från förra året. Idag hade jag tänkt att mala ner dem till pulver. Det gick inte. De var fortfarande sega. Så nu är de placerade i torken för att bli torrare. Jag hoppas att det … Fortsätt läsa
11 juli, 2015
av Åsa
Inga kommentarer