2 september, 2023
av Åsa
Inga kommentarer

Hösten är här!

Första september är för mig starten på hösten. Särskilt kändes det så igår för det var grått och regnigt hela dagen. Fyra månader är det kvar på det här året. Jag har kikat lite i kalendern för att se vad … Fortsätt läsa

28 augusti, 2023
av Åsa
Inga kommentarer

Stor magi

Stor magi av Elizabeth Gilbert ska jag ägna hela september till att läsa. Alltså verkligen läsa på djupet. Jag har läst den tidigare, men rätt ytligt och läste bara från början till slut. Nu har jag delat upp boken i … Fortsätt läsa

11 mars, 2023
av Åsa
Inga kommentarer

Läst i februari

Det blev fyra böcker i februari.  Två av dem läste jag som e-bok på Storytel och två av dem var pocketböcker. Carags förvandling är en barn/ungdomsbok för 9-12 åringar. Totalt 1111 sidor. Vet inte riktigt varför jag valde Statsrådet och … Fortsätt läsa